Пн. Сен 28th, 2020

ЕВРОРЕГИОН info

Новости еврорегионов и стран, входящих в еврорегионы

Керч-Чорноморськ, Керч-Ізмаїл або як українські порти ігнорують санкції щодо окупованого Криму

1 min read

Одеський журналіст Григорій Козьма в новому розслідуванні викриває, як Україна ігнорує виконання власних санкцій. Наводимо його повністю:

Україна, вимагаючи від інших держав запровадження санкцій, вкотре ігнорує власні нормативи, якими запроваджено відповідальність щодо суб’єктів господарювання, які порушують ті самі санкції. Більш того, все відбувається саме у господарстві пана міністра.

Отже, дивиться. Це 2 російських суб’єкти господарювання:

1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Транс-Сервіс» (ООО «Транс-Сервис»), ідентифікаційний податковий номер 6163127928, зареєстровано 18.02.2013 з основним видом діяльності – «діяльність морського вантажного транспорту». Має юридичну адресу в місті Ростов-на-Дону, вул. Радянська, 44, літер А, офіс 416 (до 24.10.2016 – м. Ростов-на-Дону, вул. Велика Садова, 188а, офіс 1259а).

Директором товариства є Лутфуллаєв Хайрулла Мухторджонович. А засновник – компанія з Маршаллових Островів Privilege Win. Company Ltd., зареєстроване 05.10.2012 за адресою: Trust Company Complex, Ajeltake Road, Ajeltake Island, MH96960, Majuro, Marshall Islands.

За даними Російського морського регістра судноплавства, товариство «Транс-Сервіс» знаходиться за адресою: РФ, м. Ростов-на-Дону, проспект Кіровський, 45г, офіс 5 і є власником 5-и плавзасобів типу «річка-море» під російським прапором

Відносно 2-х нафтоналивних танкерів «Капитан Щемилкин» і «Капитан Пшеницин», що належать ТОВ «Транс-Сервіс», оператором виступає інший російський суб’єкт господарювання:

2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Річмортранс» (ООО «Речмортранс»), ідентифікаційний податковий номер 6163127974, зареєстровано 19.02.2013 з таким же основним видом діяльності – «діяльність морського вантажного транспорту». Має також юридичну адресу в місті Ростов-на-Дону, вул. Велика Садова, 188а, офіс 1258.

Директором є Богуславська Анна Олександрівна. А засновник – ще одна компанія з Маршаллових островів Express Fortune Limited, за реєстроване 05.10.2012, за адресою: Trust Company Complex, Ajeltake Road, Ajeltake Island, MH96960, Majuro, Marshall Islands. Водночас, за відомостями з російських баз даних юридичних осіб станом на березень 2016 року, ТОВ «Річмортранс» до серпня 2013 року мав серед засновників з часткою 99% громадянина України.

Таким чином, і ТОВ «Транс-Сервіс», і ТОВ «Річмортранс» зареєстровані з інтервалом в 1 день, а також декілька років мали юридичну адресу з різницею в 1 офіс. Крім того, за однією адресою на Маршаллових островах зареєстровані і компанії, які на даний момент є засновниками цих товариств. Все це – до того, що ці дві компанії є пов’язаними особами.

Обидва вищевказані нафтоналивні танкери «Капитан Щемилкин» і «Капитан Пшеницин» періодично заходять в закритий порт Керч, а після цього без будь-яких перешкод перебувають в акваторіях українських портів:

– дані по танкеру «Капитан Пшеницин» (Kapitan Pshenitsin, IMO 8727941)

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/37815577_1757074427746581_5356869475712892928_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=275c93671bb22d4323307f9264af8fd9&oe=5CB06B14

– дані по танкеру «Капитан Щемилкин» (Kapitan Schemilkin, IMO 8727965)

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/37791684_1757078457746178_8365878401709375488_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=b1dfb723e4e425b7fbeaa486195eb567&oe=5CAF991B

При цьому, танкер «Капитан Пшеницин» в квітні поточного року перебував на ремонті в ТОВ «Судноремонтне підприємство «Дунайсудносервіс» (акваторія Ізмаїльського порту). А танкер «Капитан Щемилкин» прибув в Чорноморськ 11.05.2018 безпосередньо з Керчі, куди заходив 04.05.2018; остання відома (на момент проведення розслідування) позиція судна станом на 23.05.2018 – Чорноморський судноремонтний завод в акваторії Чорноморського порту.

Вірогідна причина прибуття на судноремонт – проведення планового ремонту для підтвердження класу судна в Регістровій книзі РФ. Адже дотепер в Україні діє підрозділ Російського морського регістра судноплавства у вигляді приватного акціонерного товариства з основним офісом в Одесі.

Якщо раніше воно називалося Регіональне управління в Україні Російського морського регістра судноплавства, то після початку російсько-української війни перейменувалося в «Морський регістр судноплавства в Україні», код. ЄДРПОУ 01125560. Але як і раніше його засновником є російський суб’єкт господарювання – Федеральна автономна установа «Російський морський регістр судноплавства», розташована в м Санкт-Петербург (РФ).

Це класифікаційне товариство не тільки проводить огляд і обстеження суден для включення в реєстрову книгу під російським прапором. Регістр обстежує підприємства і їх товари, а також послуги, що надаються суднам під російським прапором. Для проведення процедур огляду/обстеження співробітники Регістра оглядають судна в портах, а послуги і товари – на самих підприємствах, зокрема, на судноремонтах.

Наприклад, судноремонтний завод в с. Малодолинське Чорноморського міської ради (юридична особа – Приватне акціонерне товариство «ІСРЗ») 26.07.2017 отримав свідоцтво Російського регістра про відповідність підприємства.

Таким чином, співробітники російського підприємства до теперішнього часу мають допуск в закриті прикордонні території портів і судноремонтних заводів, де також проводяться ремонтні роботи наших військових кораблів. При цьому, згідно з внутрішніми інструкціями, співробітники російського регістра проводять відео- і фотофіксацію своїх робіт.

При цьому, в Україні є судноремонтні заводи, які не сертифіковані Українським регістром судноплавства, а навпаки, мають тільки російські сертифікати і обслуговують, відповідно, судна під російськими прапорами.

Яскравий приклад – ТОВ «Судноремонтне підприємство «Дунайсудносервіс» в Ізмаїлі, що має виключно російські сертифікати. За інформацією ЗМІ, дане підприємство з середини 2000-х років контролюється родиною Урбанських, зокрема, народний депутат України Олександр Урбанський був комерційним директором ТОВ СП «Дунайсудносервіс». Ще один ізмаїльський судноремонтний завод ПрАТ «Дунайсудноремонт», сертифікований і українським, і російським регістром. І це підприємство також контролюється сім’єю Урбанських.

Обидва підприємства, як виконавці судноремонтних робіт для російських суден, неодноразово фігурували в рішеннях судових органів РФ з питань митних пільг за ремонти суден за межами митної території Росії. При цьому, росіяни для виключення проплат в Україні використовували австрійську компанію «RTS River Trans Service Schiffhrtsgesellschaft GmbH».

У 2012 році на території ТОВ СП «Дунайсудносервіс» сталася пожежа, в ході якого загинули 2 іноземних громадянина – представник судновласника і представник Регіонального управління Російського морського регістра судноплавства. Одеський окружний адміністративний суд, який розглядав Акт про нещасний випадок, у своїй постанові ще тоді відзначав, що Територіальним управлінням Держгірпромнагляду в Одеській області не вивчалась законність знаходження іноземців на території судноремонтного заводу, що є підприємством з обмеженим пропускним режимом доступу і розміщено в контрольованому прикордонному районі.

Це було ще в 2012 році, а тепер вже під час війни, в акваторію заводу заходить судно, що прибуло безпосередньо з окупованого кримського порту Керч і без будь-яких перешкод з боку прикордонників і капітанії ізмаїльського порту ремонтується і йде назад. Тобто на даний момент відносно українських судноремонтних заводів до цих пір не вирішені питання безпеки, як з перебуванням іноземних громадян, які представляють інтереси російського державного підприємства, так і з перебуванням російських суден, що прибувають в тому числі з окупованих кримських портів.

Додайте до цього той факт, що підрозділ російського регістра дотепер діє в Україні, скасувавши санкції проти себе завдяки “справедливому” українському суддівству, і дотепер має доступи до акваторій портів. А судна прям з окупованого Криму заходять в українські порти і до них не застосовується жодних санкцій. А де ж арешти суден за порушення порядку в’їзду/виїзду на/із тимчасово окуповану територію України? А де кримінальна відповідальність екіпажу? Де реакція капітаній портів і прикордонників?

Після оприлюднення результатів цього розслідування, в тому числі через телебачення, танкер під російським прапором «Капитан Щемилкин» безперешкодно вийшов з акваторії заводу і Чорноморського морського торгівельного порту. Будь-яких намірів у прикордонників чи капітанії затримувати судно не було. А вже через декілька місяців, 25.11.2018 наша держава стикнулась з черговою провокацією Росії в Керчинській протоці, коли російськими прикордонниками в нейтральних водах були затримані 2 малих катери та рейдовий буксир ВМС ЗСУ при переході з порту Одеси до порту в Маріуполі. Скільки ще буде провокацій, доки ми наведемо лад з безпекою на морі та в портах?

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Обратная связь

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.